Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 29, 2009

LeLaki BeRHiDuNG CeMEtOT

kan aku janji nk tepek gambo laki adik aku kan.
bkn laki betol la..watak khayalan dlm game SIMS.
kalo laki betol melampau la..nampak sgt akak ko ni x laku!

hahahah..i laku yer..serius.
*sambil wat muke feeling diva gebussss bak kata mak hayam azwan ali*

selalunya kalo aku la create watak sims aku,
mesti nk buat muke aku abis lawo dan seksi.
yg fentingggg..kulit putih gebu dan kurus.hoho.
pastu baju abis singkat dan dedah2 sikit..
kata wanita moden kan.. :P

pastu muke somi aku,kena la kacak dan stylo mylo.
paling koman ala2 muke Christiano ROnaldo la.
tak agak2 berangan kan..tp suke je.
kalo tak kacak,cam tak berminat nk suruh sim aku MAKE A BABY.
wawawa.gatal melampau.

adik aku ni sengal..masa dia design2 muke laki dia,
*designnn okk..giler hebat!haha*
dia tunjuk kat aku sambil gelok2 cam syaiton.

aku toleh la tgk...terus fengsannn gelok2.
bapak huduh lagi horror!
yerla,bg aku yg slalu berangan buat laki kacak ni,
mmg huduh la sim dia tu.

nak tgk??takpe.takpe.tanak tgk pon aku paksa jgk ko tengok.tiada optional kerana aku adalah tuan tanah.ko di bawah jajahan aku ada paham?? *sila lempang saya yg berlagak sgt nih!!*




ini lah rupanya...pahal idong cemetot tetiba.bongok adik aku nih.hahaha.tp ko jgn la ingat dia guna laki ni masa main game tu..ni dia draft2 jek.saje menggedik buat huduh,yg bebetol agak kacak la dia buat.
.
.
oh,tahukah anda MU akan dtg malaysia July ni??
bkn team junior ye..tp pasukan utama.
.
adakah bermakna christiano Ronaldo akan dtg malaysia??
wahh..kena mandi lulur gan mandi susu ni.
pastu siap2 tunggu kat airport sambil libas2 rambut.
.
"Hi Chris,welcome back!!"
.
sambil hug2 manja sebelom sebijik sepakan penalti hinggap di kepala.
.
ok.Biebo Ronaldo dah ngamok.
Larik laju2..hahaha~!!