Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, April 6, 2009

Fast & FuriOus : TerLOPOnG,tERngaNga!

sabtu

seperti yg digembargemburkan dgn pembajak,
kitorg telah mengadakan lawatan ke pyramid.
smata2 nk jumpe dgn kekasih lamaku si Paul Walker tu.
*tak perlu lempang saya ye biebo..takkan nk jeles jugak! :P*

memula plan nk tgk kul 3.45,
skali memasing cam terkemut2 la plak.
nk makan la..nk carik kipas angin la..huh.dan-dan. :P

maka gerak dr Qaseh dalam kol 3.45 gitu.
nasib baik la aku booked dua showtime kan..
so sempat la amik tiket kol 4.45..clap-clap utk acik.
nk kasik award pon bole..penyelamat nie beb!



muke adalah gumbira2 sbb nk ketemu Paul Walker aka Brian..biebo lak muke tensi2 sbb cam bengang2 aku nk jumpe kekasih lama.haha.drama lebeyy weh.


sampai2 sana,wat parking secara haram.
pastu aku terus gegas2 naik amik tiket..
takot la lambat kang dia dh jual kat org lain kan.

si ayam gan emy parking kt valet bawah,
maka agak lambat mereka sampai ke atas.
mustahil la nk soh diorg amikkan dulu kan.


sampai2 kt cinema,humang aihhh...ramai benau manusia.melaut ko.melaut.kira kalo nk lompat landing atas diorg mmg sesuai sangat la kan.tp tak pasti lagi diorg sanggup sambut ko ke tak.silap haribulan,bertepek muke ko kat simen.


keramaiannya mmg luar biasa la.dah cam main ketapi plak..manjang berlingkar2 gitu.ni sume nk tgk Fast and Furious la ni kot.aku je x payah susah2 Q.selamba je masok lane booking tu.sekejapan dh dapat tiket.muke adalah bangga2 sambil mengembang idong..
.
"padan la muke korang Q panjang2..wahaha"
.
itu suara setan yg terngiang2 dlm telinga aku.ceyy.setan konon.



pastu kitorg lepak2 tunggu ayam dan emy..lihat la muke boipren saya yg kelihatan behave skali ni.nampak cam sopan santun gitu kan.ah yer..satgi ko tgk dia wat perangai.
.
masa lepak2 tu,kitorg berborak2 la jap sambil belek2 tiket.
.
him : 18E ni depan ke belakang seat dia?
Aku : belakang la..dia kira A dr belakang. <--dgn konpiden 200%
him : yeke?kompem?td tgk tak skrin dia kat ner?
Aku : tak.dia view 4 rows je..bukan full hall tu.belakang la.kompem.
him : ok.kalo depan siap eh..
Aku : tak depan laaaaaa..
.
baiklah.aku begitu konpiden.
kalo silap,padankan muke aku reramai okeh.

ok.tak kelaka langsung main korek idong awek ko di khalayak ramai!dia ni mmg suke dengki lobang idong aku yg sempit dan kiut ni.nk soh jadik gedabak cam dia gamaknya.
.
hahaha.ampun bo..u know i lap u.. *dan-dan kaberline buat baik*


emy dan ayam juge sudah sampai.sbb ada masa dalam 30menet gitu lagi,kitorg pon merayap la sementara jejaka2 ni gi pendekkan usia diorg sikit. <--cukup keji ke tak ayat ni?nk taruk keji2 lagi ni.




diorg berasap kat luar,kitorg gedik2 kan dalam.saje je menebeng kat tepi ni sambil scan jejaka2 kacak


rambut aku sekejapan ajer curl dia.pastu lurus dan serabai teros.damn u rambut!


pastu gegas2 masok wayang..
org adalah ramai nak mampos..penuh hall tu.
maka masok la kami sambil mencari2 huruf E..
.
makin ke depan..aku dh cuak2..
makin ke depan..ke depan dan teros ke depan.
ohhhh..matik la kena bahan.. T_T
.
sejak bile ko tukor susunan abjad ni weyhh????
*padahal diri sendiri yg salah dan terlupe.hentak kepala kat tangga cinema*
dapat 5 rows dr depan..tp nasib baik la hall besar kan.kira kat depan tu masih ada space la drp skrin.takdela mendongak mana.dan biebo spt yg dijangka..
.
"eh-eh,belakangnya kita duduk kan.."
.
Pang nak???
.
citer Fast & Furious mmg gempak oh..
aku dan mereka2 asik la ternganga sepanjang citer tu.
kagum.kagum.mmg best melampau!
.
bile kuar muke Brian,aku siap terkenyit2 mata plak.haha.
ok tipu je. :P
.
dah kuar wayang,kitorg jejalan kejap.
masa masih panjang katanya..
si ayam gan biebo nk carik ciga case..
kan skang kotak dh kuar gambo ngeri2 tu.
diorg cam geli2 la kan <--reti plak takot tgk halkum dh terkeluar cam kurma.
.
so kekdahnya,beli la case nk transfer rokok.
tahniah la kpd pembuat case rokok tu,
kompem sales ko naik mencanak lately..
camne la nk insap bebudak ni..ada je alternatif dia tu.
.

oh..terjumpe kuali comel ni.kak pida,sangat sesuai nk buat pancake patin atas ni.takyah la susah2 akak nk wat bentuk "bibit" tu..hehe.harga dia, RM13.80 kan emy?den dh lupo plak.



salesman kat belakang tu jeling tak puas ati kita berposing sakan dalam kedai dia.beliau cuba buat muke garang cam muke topeng antu dalam kedai itu.bluekk!tak takot pong!



terjumpe benda menarik ni.biebo buat demo camne kuasa letrik itu bergerak mengikut jari dia.wahh.aku cam kagum sejenak.bukan kagum la,jakun adalah perkataan paling sesuai.. :P
.
pastu dia suh aku try pegang,aku mati2 takmo.aku adalah fobia dgn letrik.takot terenjat lalu menghanguskan muke aku.biebo dh paksa2 aku suh cuba berani2 pegang,suke tau paksa2.
.
"cuba je..sampai bile nk takut.."
.
eh helooo..saya mmg takot yer.arial tv pon aku adjust guna hanger baju! :P


ni lah yg ayam beli..cantik la.sumbat rokok pastu main tolak2 je punat dia,dh mencacak rokok keluar.harga dia aku malas citer..kang ramai lak beli.sudahnya takde org benti merokok.



bawak2 la ko azankan telinga dia ni emy..bagi sedar sikit rokok tu bole mati pucuk.org kata yer..bukan aku!!hak3.
.
.
pastu memasing gerak la nk gi Qaseh.
keicar ada miting malam tu..
tp too bad..ada insiden!!!
.
.
tu la..sape soh berniat nk tiru aksi fast & furious!