Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, April 13, 2009

MC dan MErOnGGENg ke PC FaiR

holla peoples..

sorilah yer..3 ari tak jenguk sini.
sbb aku cuti weekend dan takde kat umah.
biasala,keje aku kan merayap sana sini.
kata muda remaja,tu jela ektibiti dia...
muda ke ko acik oiiii!!!

ekceli ari jemaat tu aku MC.
bukan sakit pon..saje gedik2 nk gi KLCC.
nampak tak kecemerlangan aku dalam kerjaya??
cam malap2 je kan..hahaha!!

nasib la..bukan slalu aku amik MC pon. <--cam statement penuh pembohongan je nih.


Jumaat

aku yo-yoan je cakap nk gerak kol 10,
pung-pang-pung basuh kete bagai,
10.30 baru gerak.biasala...aku org melayu. :P



yang pegi cuma aku,shidah dan biebo.ayam dan emy sipemontengjugak tu,janjian ketemu di convention centre teros.sepanjang arini,aku je yg drive.biebo sedap2 je melepak sebelah..bila aku bising2 soh bawak kete,senapas beliau melafazkan skrip
.
"tanak la..nanti jammed kang bo maki2 plak..."
.
ewah,ko pikir awek ko ni penuh ketenangan abadi?
.
.
kitorg gerak awal kekunun nk avoid jammed.
yerla,ari jemaat plak kan..
12.30 mula la sesak org nk kuar smyg gan lunch.
kira buat tindakan bijak la konon.
.
skali hambikkk ko..jammed melampau.
sana sini jammed kat KL tu..aku byk2 beristighfar jela. :P
.
drop shidah kat Taman KLCC sbb dia nk jmpe kawan dia.
pastu kitorg teros la ke KL convention tu.
*harap maklum,bersesat2 juga kami di waktu itu.gile pelupe jalan aku nie*

time nk masok parking kat situ..bapak banyakkk kete Q.jam dh kol 12 plak tuh.ape ke ramai benor org nk gi PC Fair ni..sampai nk masok parking,kena tunggu turn.maknanya kalo ada sebijik kete kuar,sebijik kete dia bg masok.mampos oii nk tunggu!


kete kat belakang aku pon dh byk join Q.ni pukol bape baru leh masok nie..aduu.tensi btol.
.
tp cam lawok la kan nk tercongok lelama situ.
aku gerak pusing2 sekitar carik port haram.



akhirnya parking la kt area depan Traders Hotel.tp kena jalan melampau jauhnya..takpela.exercise skali skala. *ayat cam pasrah,padahal berbakul2 aku mengomel depan biebo.ahaks.*

pastu dh sampai sana,cam terbangang2 carik pintu masok.
tgh kitorg menapak ke KLCC tu dalam kehujanan tp berpayung,
biebo tetiba panik dan menjerit.
.
"eh yang..nampak tak tu??mana diorg masok??"
.
benar,aku nampak ramai org dalam tu melalui glass door.
pastu siap ada belon2 la..pastu bebesor tulis PC FAIR.
aduh,apa ke bangang sangat tak tau mana tempat dia.
rupanya tepi ni je,
.
pastu smangat2 kitorg patah balik gi Traders Hotel.
sbb cam konpiden je pintu masok dia thru hotel tu.
ko bayangkan..dahla ujan,jalan laju2 lak tu.
cam sakai laut je kekdahnya..sbb salah masok!!
.
huarghh!!rasa nk koyak2 baju tp malu.
.
rupanya jalan kitorg lalu td dh betol dah.
ngok ngek patah balik pehal... T_T
huh,cam beria lak aku citer detail2..
skip!!


dah berjaya masok,teros ke toilet dulu..aku gan biebo dah terkepit2 tahan tencin..huahuahua.motip gambo dalam jamban??trademark beb.trademark!



ingatkan pegi jumaat kurang la org,haremmmm..penuh sesak jugak weh.bersenggol-senggolan la jawabnya.aku gi senggol mamat2 ensem jela tapinya...!PANG skali!!



ramai rupenya manusia monteng cam aku eh..hehe.oh,awek2 yg jadik promoter kat sini sume hot2 ko!sangat hot dan seksi meksi.pakai tube sesado.ni pomot PC ke body nih??konpius aku. *gambo mereka yg seksi x sempat snap sbb aku dh tarik biebo laju2.saje dengki tak kasi dia cuci mata lebih2.hiahiahia.*



pastu diorg ramai2 berlonggok kat tgh2..duk tarik2 org.ko cam ngeri tau tak..rimas pon ada.nk je aku lalu sambil menyekeh sedas sorg.diorg bukan perasan pon kan..kata org bersesak2,pehal nk tuduh aku plak.hahaha!!



pastu dia punye jalan cam lahanat sikit la,ko bukan sng2 leh exit.ko kena redah lautan manusia tu nk carik jalan keluar.motip dia supaya ko bole round sume kedai la..chit.paksa sungguh.



dah jumpe ayam gan emy,kitorg teros la berjalan,menyenggol,menghimpit,menolak manusia tu.nasib baik la berekon tempat ni,kalo tidak kompem hapak masam dan sebagainya.yuckies!


sebenarnya motip gi sini sbb nk beli beg laptop biebo.dari dulu ngidam nk beg GOLLA ni.tp cam cilaka la kan,kat sini memandai je dia up RM249,pastu kekunun ada less,jadik RM199.
.
eh heloo..kitorg dh survey byk tempat okk.siap gi butik GOLLA kat Pyramid,mmg RM199 harga mati dia.pejadah ko up,pastu less balik harga asal dia?ok.strategi pemasaran la tu ek.maybe dia ingat org kampung dtg sini tu..huhu.
.
dh pusing2 tu,jumpe la satu yg murah sikit...RM180.so beli jela teros dan biebo amik FM Modulator skali.Total up RM210.ok la tu..
.

tak tahan...dah beli teros pakai.pastu sumbat segala macam flyers yg kutip kat situ.paling takleh blah statement beliau :
.
"bo rasa bo ensem la pakai beg nie.."
.
perlu ke saya muntah kawan2?? :P


dah merayap2 sampai penat,
kitorg gegas2 balik shah alam.
sbb takot jammed kalo gerak time org balik keje.
tp federal tatappp jammed sikit la.
.
kitorg cam kebulur2 je sbb tak makan lagi.
maka sblm gi makan,harus aku menunaikan kewajipan dulu.
apa kewajipan itu???
Amik MC daaa...hahaha.
.
sampai2 klinik2 section 7 tu,
bukak je pintu klinik,teros buat muke sakit.
gile keji pandai berlakon...muhaha.
food poisoning kunun.


motip amik gambo angkat ketiak??biasala,suh dokter check suhu.gagagaga~!
.
pastu kitorg makan kat restoran apa tah.
takdela sedap,tapi mahal melampau.
emy,kamu ada amik pic kah?
sila ngapdet dgn segera.hahaha
suke suki paksa2 org..
.
oklah..byk lagi citer nie...
so tak perlu taip panjang2 kali ni.
tak penjang ke nie??rasa dh bengkak jari aku..!