Thursday, April 23, 2009

jGn biaRkaN akU teRnanTi2..seKsa oH..

:: gambar masih takde kene mengena.ko gile eh acik asik letak gambo tak relevan. ::

Patutnya arini aku nk balik cepat.
kalo bole 5.30 tepattttt aku nk melompat dalam kete.
arini tidak bermood indah..
maka no mood nk wat keje dgn rajin.puii~!

lagipon aku sakit2 perot nk piyed nie.
rasa nk sepak je bontot org yg lalu lalang depan aku nie.
rimas la..jalan jejauh bole?

tp harapan nk balik awal sambil menunggu keluarga dgn senyuman,
mcm harapan palsu jek.tak soka!
sbb bos kpd bos kpd bos aku,nk wat miting plak.
not rili miting la..cam briefing2 gitu..

pasal dept aku kene ngadap presiden baru..
mat salleh jugak..tp sumpah tak sekacak scofiled.
kalo cam scofield,ari2 ngadap pon takpe.i senyumm je.

tak padan gan itam.nk menggatalll je keje ko kan!

aku gatal di sini je..bebetol nan ado ye..
sila jgn pitnah manusia berhati melayu sejati cam aku ni.
ceyy..kasik ayat ugutan sikit.sila lari penuh ketakutan.

berbalik pada topik yg asik terbabas ni,
ko tgk la jam dh kol bape..3.30 okk.
kol bape nk start briefing..aku tgk sume wat dek je.

kalo padi katakan padi,tidak aku tertampi2.
kalo jadi katakan jadi,tidak aku ternanti2.
*berpantun dgn kain batik diselubung di kepala dan berbaju kurung kain cotton.giler ayu..*

kak pida,
sila sambung pantun....

haha.matik la entry cam sampah!!