Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 22, 2009

PeRadUAn SaPE LeBiH iTaM

conversation dua org budak sengal.

aku : huh,giler itam ko nih.cam macha.
him : eleh..seitam2 bo,awak lagi itam tau..

gilerrrr kejii!!i hate u!!
ok.tak.tak.tak hate pon..

fine awek ko mmg itam.
tp itam2 si tampuk manggis okkk.
makin ko pandang,makinnnn manisssssss..
cey.cey.cey.mana mau kalah aku ni.

tp takpe.aku rasa budak nama biebo tu x pasan.
perubahan kat diri dia yg skali imbas dh cam konpius dgn sivaji.
yg bezanya cuma saiz badan,ketinggian dan rambut saje.

warna kulit - 99.99% adalah sama...
tinggal x pakai kain sarung putih je...

wahai encik bernama biebo..
sila lihat gambo di bawah..
tidakkah anda sedar anda dh jauh lebih 'pekat' dr saya??


V
V
V
V
V
V



nampak..terserlah kecerahan kulit aku walopon tak lumur gan fair and lovely siang malam.KRZ dan biebo mmg bole jadik pasangan beregu..bile mau jual kacang putih??
.
.
hakikatnya,aku bukan makin putih,diorg je makin itam! T_T