Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 8, 2009

jiKa sAYa GeMOk KerANA mKN dONuT,siLA puKUL peNJual DoNUt itu.

selamat petang bapak2 dan ibu2...
sudah minom teh?? <--apa kene mengena tah.

hmm.rutin kehidupan aku di opis ni cam bese la..
keje.. blogging makan,berborak, ngorat
sama cam ko jugak la kekdahnya.

dan mcm ari2 yg lalu,sharp kol 3.30,
aku dan geng kuat makan turun kantin.
pegi beli kuih yg melambak2 tu..sukerrrrrr~!!

bile ko turun situ,mata ko cam tak cukup nk tgk kuih.
tgk donut : Nakkkk!!
tgk kodok cekodok : mahu!mahu!!
tgk cucur udang : oh sedapppppp~!!!!
tgk cucur badak : ok yg ni tak gemor.
tgk ubi ketuk : teringin.teringin....!

begitu la yer kawan2..sangat mencabar diri.
maka solution dia,bawak duit RM2 sahaja!!

mari tgk apa aku beli ari ini...dgn budget sebanyak RM2.50
adeh..bukan kata kena bawak RM2 je ke??
takpela..in case ada emergency kan.
wahh..alasan!



kuih donut ni kira dh jadi trademark aku la..saya pencinta donut sesungguhnya.donut dia ni stone wei.digoreng panas2 dan gebu,pastu tepuk2 manja dalam gula kisar.indah btol bila masuk mulut ko.auuummm~!
.
kerana addicted dgn donut,abg opis aku panggil aku Cik Donut.hampeh.tiap kali nampak aku..
.
"hai cik Donut..!"
.
bole???takpe la.sounds kiut kan?? <--ayat sedapkan ati. aku beli dua bijik bersamaan RM0.80.so ada belen lagi duit.next?? <--sambil pegang penyepit kuih kuat2 takot dirembat oleh manusia lainnya.



aku sempat membeli cekodok pisang yg lazat ni.singgit 5 ketul,tp sbb aku pandai membodek dan merupakan pelanggan tetap,akak kedai tu kasik 8 bijik.huahuahua~!suke!
.



pastu aku beli pulak cucur udang 2 ketol.ni pon best sbb panas2 lagi kan.udang dia pun still menggelupor time ko nk potong2 masok dalam polisterin tu. *ok ni tipu*.aku beli ni utk dinner ye.malam aku tak makan nasik sbb sedar perot dh makin bulat. T_T
.
makanya total semua RM2.60..aku terpaksa pinjam Kak Ruzy seposen.haha.giler takleh join rancangan Destinasi Bajet aku ni.melebih ado..

budak itam yg kuat makan.
*gambor terpaksa kaber cun sbb ramai org di sini.kalo aku posing sambil buat peace atau terjelir lidah,mungkin bos aku akan cepuk laju2.*
.

.
ok sekian rancangan sepetang bersama acik di Bazar Ramadhan.Jumpe lagi di kendian ari..~! <-- otak ko!