Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 8, 2009

gAMbO PoYO diJAdIKaN gaMBO PrOfiLE T_T

Pagi tadi aku kemain sayang nk tinggal bantal.
Ntah bape kali aku snooze alarm.
Menyampah btol..sape la yg set ko ni soh melalak pepagi buta.
Eh-eh…bukan aku ker? :P

Pastu bole plak dalam mamai2 tu aku berangan..

“kalau la opis aku kat atas ni je…”

Pergh.tak agak2 nk berangan camtu.
Tp kalo la opis aku btol2 atas umah aku,giler hebat!
Kompem aku bangun tido 8.20.hahaha.

Siap lunch leh balik masak nasik gan sardine.
Kool kan..?
Tp itu sekadar imaginasi dr manusia pemalas bangun pagi.

masa ondeway gi keje tadi,
Tetiba aku terpikir pasal kekawan alam siber aku. <--adoi ayat! Tah mana la mereka tercampak kan..
Harap2 sume sihat belaka..rindu gak dgn korang.
Sila la kesan aku di sini…sbb aku dah x layan mespes,frenster bagai ni.

Marilah kita gelok2 tgk gambo profile aku yg poyo2.
Ready??



Perlu ke amik gambo depan kipas kasik rambut gerbang2??terpengaruh citer industan lebey nih.


Ok ni gambo profile time aku giler Skype.
Ari2 dtg opis dok berchatting..wahh. <--bos haram baca ni.
Masa tu mmg heaven la..kawan2 ramai.
Pastu kitorg taklah private chat kan,buat conference siapp!

Mcm2 la benda kitorg merepek..ari2 ada je benda nk sembang.
Keji tau korang ni mengulor… <--sambil sorok muke sendiri dalam tapak kasut.

Ada la yg btol2 kamceng gan aku..
berchatting tahap gelok guling2 depan pc ok.
Tak agak2 kelako diorg nie.paling aku ingat, Chickpe,Jana Jamil, Sassy, Ronnie..pastu yg lelain dh lupe.sila jangan berkecil ati. :P

Pastu sejak beralih arah kpd myspace,kurang dh layan Skype.
Myspace lagi aku menggila..seronok oh layan org.
Aku ni jenis tak add org..org add aku..sampai beribu plak tu.

Ok kasik la aku feeling artis kejap.jangan dengki.

Yerla,mesti la letak pic bole carik makan kan.
Budget kekunun dah abis comey dah tu..
Tp ni citer 3 years back yer..skang jgn amik gambo camni.
Menyampah doe!hahaha!!






Ok tak paham kenapa kena amik gambo dr angle atas.Nk kasik mata nampak bulat ker??budus!




dan ni gambo terakhir di profile aku itu.tah apahal tetiba account aku kena virus ke apa.teros takleh guna acocunt tu.dan smangat tu dh pudar teros sejak company aku blocked myspace.

.
.
walopon skang aku dah wat yg baru,
cam tidak bermood nk melayan benda2 camni.
mungkin jugak kesedaran dalam diri yg usia aku ni makin meningkat.tak sesuai kot nk berpoya2 dalam nie. :P
.

berchatting pon aku dh kurang...busy kekdahnya.
ceyy.busy la plak jadik alasan..padahal busy berblogging.
aku dh jumpe apa aku nak...so let alone yg lain.
.

blogku..duniaku.. =>