Thursday, April 16, 2009

kLON ChristiaNO rOnaLdO???!!

aku dapat email dr member aku..
tajuk dia, KLON CHRISTIANO RONALDO.
semangat2 la aku bukak kan..

nak gak aku tgk jejaka Malaysia mana yg seiras ex aku tuh.
dan-dan la ngaku ronaldo tu ex aku..haha!!
kalo betol...alangkah indahnya... <--sambil tongkat dagu berangan lalu sebijik penumbuk padu hinggap di kepala.

aku pon dgn berdebar2 bukak la pic dia..
kalo betol 100% seiras,mmg aku carik dia..
btol tak tipu... <--giler desperate gayanya.plis jgn percaya.

di saat aku berjaya mengelik gambo tu..
terpampang la wajahnya....
...................................... *speechless*

dalam ati menyumpah2..
celah mana seiras dia??!!!

cuping telinga pon takde gaya,ini kan plak muke!
cinabeng btol email nie..
nak tgk muke 'Klon la sangat' tu??
ni dia..jejaka bernama Syed Sobrie.


>
>
>
>
>
>



ada gaya ker???nan adooooooo la!!!pelis jgn memainkan perasaan aku dgn email2 camni boleh..? *ceyy..tetiba emo kunun.*



rupe ex aku yg sebenar adalah cam di bawah ini..


pergh giler hot..rasa nk rujuk balik plak dah..Ron,come back to me plis...waahh..nama manja RON!!tak tahan...nama cam mat endon jek.
.
.

kesimpulannya,plis jangan mengarut pasal nie.
penat nk garu ketiak okkk.geli..
.
.